Sunday, September 26, 2010

virgin

 jam lonceng ku,,,menunjukan jam 3,27 pagi 
entah kenapa tika aku,,,cuba untuk 
menutup mata,,,,terlalu banyk persoalan-persoalan
kehidupan timbul di mindaku,,,memaksa aku untuk 
mentransfer data-data yang bermain di kepalaku 
kepada ayat-ayat pena..

entah kenapa aku,,asyik terfikir akan perkataan virgin?
ada apa dengan virgin?penting sangatkah kevirginanan
kau tuu gadis?
kenapa sang lelaki a.k.a sang pemusnah virgin
akan memandang kamu sampah
kalau  tahu,,kamu tidak lagi virgin??
kenapa masyrakat(x semua) akan melabel kamu pelacur,,,
kalau tau kamu tidak lagi virgin?

bagaimana pula dengan gadis-gadis
mangsa rogol?cabul,,,tanpa kerelaan hati,,,
hilang kervirginannya,,,adakah
kamu labelkan dia sampah?pelacur?permpuan jahat?
kerna dia  wanita bukan perawan??
salah sepa?sang lelaki kah?sang permpuan kah?
hisshh,,pening kepala aku,,,memikirnya,,,
tapi kenapa aku terfikir?..hairan,,,

virgin,,sekali lagi perkataan itu,,
memeningkan kepalaku,,,
dapatkah aku,,kau,,kamu ,sang lelaki,,,,
menerima bahwa cinta mati mu,,, yang bakal kau jadikan 
peneman hidupmu,,,sudah hilang daranya,..?

tubuhnya sudah diratah si pemusnah virgin..
lalu dia,,si pemusnah virgin,,mnceritakan kepada
kawan-kawan nya,,
mnunjukkn kejantananya,,,
menunjukkan kemenangannya,,,
menunjukkan kehebatan dia bermain kata,,
menundukkan sang para gadis,,,,
dapatkah kau terima kawan ?
arghh,,,kenpa kau diamkan saja gadis...laporkan saja
biar sebatan mencium punggungnya si pemusnah virgin


aku mncari solusinya,,
persoalan yg aku ciptakan ini,,,
aku bertanya pada diriku sendiri,,,
sanggupkah aku jadi  pak sanggup?
kalau aku berada di situasi ini,,
egokah aku?untuk menolak cinta sucinya
hanya kerana dia wanita bukan seorang perawan?
amat pentingkah virgin itu???aku bertnya pada diriku,,,,
bingung,,,celaru,buntu,,,itu yang aku dapat,,padan muka aku,,
biarlah waktu yang menentukan,,,

ku kongsikan persoalan-persoalan ini 
untuk memeningkan kepala kamu wahai sahabat,,,,
gadisku biarlah kevirginanmu,,,ku ragut,,
di malam pertamaku,,,,pertahankanlah
kerana aku juga bakal sang pemusnah virgin
dimalam pernikahan kita,,,,,ahksss,,,happy ending,,,




















2 comments:

@kamato said...

nice entry!

Melodrama said...

goo boy,,

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails