Thursday, September 2, 2010

kita kawan sampai mati,,,,,teda fack2!!




Jam 3.00am...sekali lagi aku terjaga dari tidurku
utu the gonglisss,,hahaha
yang tadinya lena,,dibuai mimpi-mimpi indah,,,
aku dikejutkan dengan lontaran vokal jiran
yang memecah keheningan subuh,,,
ku fikir mereka sedang bernayanyi,,,,rupanya,,,
gaduh lagi,,,sudah laa tuu,..kawan!!!
kau mabuk!!ko marah wife ko,,,bodoh!!

maaf,,,agak kesat!!kata-kata ku,,
aku xda kesah drg mo gaduh,,,tp,,org tuu sda kcau 
mimpi number gua,,,"lu,,,klo bukan,,lu gaduh!!!wa,,sda kaya,,
mimpi 4 number 4D toto,,luu sda kacau!!tiawww lu,,,
aku mengutuk di dalam hati,,,,tidak berani aku suaraakan,,,

aku cuba untuk meneruskan tidurku,,,
ntah kenapa imej-imej,,,peng yo,,,timbul plaa,,
dalam kepala,,,wajah-wajah ceria mereka bermain di minda,,,
shittt,,knpa bukan imej  agnes monica,,,yg muncul tika aku 
menutup mata,,,,hairan,,,,

Apis,,Alex.Ochon,Crdy,,Utu...
nama-nama,,,peng you,,,yg tidak asing lagi
dalam list prennn ku,,,suatu ketika dulu di sabah,,,
dengan mereka laa,,,tertubuhnya,,,band boboiii tenom,,,,
menjadikan genre music murutic ska reagge+cha-cha dangdutss
sebagai landasan kami berkarya
satu eksperimen music yg indah terhasil,,,,,

terukir senyuman sinis di wajahku,,,
bilaa terkenangkan saat-saat indah bersama
di label pelajar nakal tapi agak jarang  berakal 
oleh guru-guru tercintaa tidak mematahkan semangat kami,,,
untuk teruss berjuang di pesada seni,,,,
alex the keyboardiss
tandas sekolah menjadi saksi,,,,
sebatang rokok ERA dikongsi bersama,,
library sekolah dijadikan tempat berlindung,,
bilik guru disiplin menjadi class ceramah...
cikgu kong  teknink reboundinkk menjadi cinta hati bersama

masa terlalu cepat berlalu
kini,,semua hanya tinggal kenangan,,,,
alam persekolahan telah lama melabuhkan tirai untuk kami
lakonkan,,,watak-watak utama telah dibunuh,,,,
band boboi terbubar dengan sendiri...
masing-masing membawa diri,bergerak solo...
hanya FB sebagai penghubung,,,,

kamu di sana,,kami disini,,
kami disini kamu disana,,,
ungar led guitar
paat si kulipatt sepaa cepat dia dapat!!!
arghh,,,malass sda aku berstory!!
ku gantungkan cerita ini,,,,
mau sambung tidur dlu,,,,nanti petang kena kerjaa,,,
ahksss,,,apa2 pun,,,artikal ini,,,ku ceritaakan khas untuk 
kamu,,,band,,,boboiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii?????!!!!!!!~
akhir kata dariku,,,reunionn bln 12,,,kitaa pi clubinkkkk!!!!!ahkss,,,


crdy the bassisss
ochon the drummer












apis the vocalisss











2 comments:

@kamato said...

sandi jga entry ko ne mement.....gila e...
ko pkir ne sheila on 7 ka..

LELAKI MURUT said...

wakakaa.... adalah diri....

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails